Hogyan tervezzük meg cégünk digitalizálódását - előadás
A Piac és Profit Digitális iroda c. konferenciáján tartott előadásunkban a cégek digitális tervezését vesszük górcső alá és alternatívákat keresünk CRM és feladatkiosztó rendszerekre.
Ma már nincsen olyan, hogy tejesember, telefonközpontos, jégvágó, lámpagyújtó vagy bowling bábu felállító. Bármennyire is szeretnénk megállítani az idő múlását, nem tudjuk sajnos, így a legokosabb dolog amit tehetünk az az, ha minél gyorsabban megpróbálunk alkalmazkodni a változásokhoz. Mert vagy fejlődünk vagy visszafejlődünk. Ez a mostani időkre többszörösen igaz, hiszen rá vagyunk kényszerítve a változásra.
A piac ahogy egyre jobban rugalmas és átalakul, új foglalkoztatási formákkal is bővül. Így jönnek a freelancerek képbe, ezért lesznek értékesek a külsős ügynökségek, ezért van iszonyatosan nagy szerepe a home officenak, vagyis az otthonról dolgozóknak stb. Őket csak akkor fizetjük, ha éppen nekünk dolgoznak, illetve olyan munkákat végeznek amiknek a távolság nem szab határt. Ez a “csak azért fizess, amit használsz” a digitális világgal is így van. A KKV szektorban lévők használnak általában levelezőrendszert, messenger, naptárt, tárhelyet és mondjuk vágynak egy CRM rendszerre. Ám ezek mind egyesével nagy költséggel járnak.
De mielőtt belemennék, lépjünk kettőt hátra és hadd mutassam be egy példán keresztül, hogy hogyan éri meg tervezni a fejlődésünket a digitalizáció felé. A továbbiakban szeretnék pár nézőpontot mutatni amivel remélem innovációra ösztönzöm önöket...
A Piac&Profit által rendezett Digitális iroda konferencián tartott teljes előadás youtube csatornánkon megtekinthető! 👇